środa, 8 stycznia 2014

Od Nalen - CD

Szłam za Shen'em oglądając widoki.
- Wow, ty tu mieszkasz ? - spytałam
- Ta, ładnie tu nie? - powiedział Shen
Byłam zmęczona i głodna a powoli nastawał mrok, postanowiłam wracać do watahy.
- Dobra, ja już muszę się zbierać - odparłam
Rozciągnęłam się i pobiegłam bez pożegnania w kierunku Gwieździstego Lasu.
Gdy już w nim byłam zdałam sobie sprawę, że zabłądziłam! Biegałam tam i z powrotem ale wszystko wyglądało tak samo.
Już miałam się załamać aż nagle zobaczyłam swojego towarzysza.
- Chase! - zawołałam uradowana na widok zwierzaczka
On łasił się przy mnie ale po chwili wzbił się w powietrze i gdzieś poleciał, zaczęłam za nim biec. Zanim się obejrzałam byłam już poza Gwieździstym Lasem. Mocno uściskałam Chase'a po czym poszłam do jaskini i zasnęłam. Nie mogłam się doczekać opowiedzenia reszcie tej historii!

~C.D.N~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz