środa, 8 stycznia 2014

Od Shaniary - CD

Kiedy Rosalie Upadła postanowiłam zanieść ją do babci..Ale czy to był dobry pomysł?
-Co się jej stało?-wystraszył mnie głos właśnie.. Mojej babci!
-zemdlała jak zobaczyła,że latasz..-Babcia podeszła bliżej Rosalie i dotknęła jej łapą.. coś rozbłysnęło i Rosalie natychmiast otworzyła oczy.
-Nie bój się.-powiedziała babcia spokojnym tonem.
-Kim jesteś?-Spytała Rosalie patrząc na moją babcię.
-Jestem babcią Shaniary, nie obawiaj się mnie. Przyszłam po to, by ją zabrać, ma trzy dni na przemyślenie tego..-powiedziała, Rosalie się rozpłakała.
-Ale ja chcę ją jeszcze kiedyś widzieć!-wrzasnęła.
-Ale ja będę was codziennie odwiedzać! i może nawet czasem nocować..
-Dobrze.. Jestem zmęczona wybaczcie. Idę spać..-poszła do jaskini.

~C.D.N~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz