piątek, 17 stycznia 2014

Od Kaysie

Byłam zła na rodziców, że wybrali akurat mnie na następcę gammy, ja tak bardzo chciałam być łowcą ale musiałam powiedzieć, że się cieszę bo inaczej byliby źli.
Nie miałam z kim o tym porozmawiać bo byłam mała i głupio byłoby rozmawiać o tym z np. Rosalie.
,, Co Cię dręczy?" - zapytał mnie w myślach Burpy chociaż i tak wiedział o co.
- Sam dobrze wiesz o co - odpowiedziałam
Nagle mnie olśniło, mogłabym porozmawiać z Bellą!
- Mamo, czy mogę pójść do Belli? - zapytałam
- Jasne kochanie - powiedziała mama
Pobiegłam szybko do Belli ale oczywiście z Burpy'm, nigdy się z nim nie rozstawałam nawet na krok.
W końcu znalazłam Bellę, siedziała sobie na kamieniu w Gwieździstym Lesie.
- Cześć - powiedziałam
- O hej - odpowiedziała wadera
- Mam do ciebie pytanie. - zaczęłam mówić - Nie chcę wcale być gammą ale boje się powiedzieć o tym rodzicom, co robić?
 
<Bella?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz