środa, 8 stycznia 2014

Od Shaniary - CD

Ciekawe czy czar latania nadal działa..Podskoczyłam i pomachałam łapami.. O działa! Poleciałam do królestwa Babci.
-Witaj..Mogła bym również uczestniczyć w rozprawie?-spytałam.Babcia uśmiechnęła się.
-Oczywiście!-wykrzyknęła i postawiła magią jeszcze jeden fotel.
-Dodajemy coś?-spytała babcia.
-Moglibyśmy dodać buty!-wykrzyknął ktoś.
-Kto jest za butami?-podniosły łapę tylko trzy wilki.
-Są.. hm.. Takie że.. Nie łatwo się w nich porusza..Poza tym mamy wstęgi..-powiedział inny wilk. Miał czerwony płaszcz co znaczy że ma więcej niż 100 lat..
Po rozprawie wyszło na to,że dodali tylko większe pióro.. Babcia odstawiła mnie spowrotem na ziemię.
-Pamiętaj wpadaj wtedy kiedy tylko chcesz!-Powiedziała i odleciała.
Rosalie wyszła z krzaków zdumiona.
-To była twoja babcia?-spytała-Ile ma lat?-dodała
-Hm.. Gdzieś około 1000?-Rosalie upadła.

~C.D.N~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz