środa, 8 stycznia 2014

Od Shaniary - CD

Ciekawiło mnie, co czeka mnie w przyszłości.. Skąd w ogóle wzięło się moje imię?A no tak.. Mam je po pra-pra-pra e tam długo by wymieniać babci.. Podobno była boginią.. I jeszcze nie umarła.. E tam, nie ważne!Mam nadzieję że kiedyś ją spotkam i zabierze mnie do siebie..
Pochodziłam po terenach naszej watahy myśląc właśnie o niej..Eh.. Ciekawe czy w ogóle ona jeszcze żyje.. Wątpie..
-Cześć-usłyszałam za sobą Nalen..
-Co chcesz?Zajęta jestem..-nie miałam dziś dobrego humoru.
-Nic.. Poprostu chciałam z tobą pogadać..-powiedziała przyśpieszając i biegnąc truchtem obok mnie. Ha! Wiem co muszę zrobić..
-Pa.-powiedziałam i używając mocy zniknęłam nagle z oczu Nalen.Nie miałam ochoty rozmawiać. Wyobrażałam sobie królestwo mojej babci(oczywiście kilka razy pra) ..Jej watahę aniołów..Eh.. A gdyby faktycznie po mnie przyszła? Eh.. Po co gdybać..
Przez przypadek wyszłam kilka kilometrów poza nasze tereny.. Zgubiłam się!
-Ołć..-pisnęłam

~C.D.N~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz