niedziela, 5 stycznia 2014

Od Rosalie - CD Dark'a

W życiu nie widziałam czegoś piękniejszego. Dark nagle zrobił się czarno-biały. Jego sierść była zniewalająco gładka i puszysta, oczy błękitne i bystre. Ogon też niczego sobie. Mowy mi odjęło. A poruszał się zgrabnie i sprężyście. W życiu nie widziałam piękniejszego wilka.



 Zemdlałam.
Po jakimś czasie obudziłam się. Stał przy mnie Dark. W postaci Mroku. Jako cień, był o wiele mniej wytworniejszy niż w rzeczywistości.
-Rosalie, nic Ci nie jest?-spytał z troską. Jednak można było wyczuć, że powstrzymuje śmiech. Rozumiałam go. Jeszcze nigdy nie zemdlałam z takiej przyczyny.
-Nie, nic się nie stało. Już rozumiem dlaczego jesteś w postaci cienia.-zaśmiałam się.
-No właśnie.-usiadł koło mnie. Zamienił się w normalny wygląd wilka. Przerażenie mieszało się z niedowierzaniem. Przez przypadek przytuliłam się do niego.
-Dark.-zaczęłam.-czy chciałbyś zostać moim partnerem a jednocześnie samcem Alfa?-spytałam nie panując nad tym co mówię.
-Odnalazłaś odpowiedź na swoje pytanie...Dlaczego nie chcę być już boskim wilkiem. Rosalie, Kocham cię...-odrzekł. Byłam prze szczęśliwa!

 ~Dark?~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz