poniedziałek, 6 stycznia 2014

Od Shaniary - CD




Podeszłam do jednego z basiorów.
-Witaj,jak się nazywasz?-spytałam z uśmiechem na moim białym pyszczku.
-Jestem Roran.-Przedstawił się.
-Znasz już nasze tereny?-spytał kiwnęłam głową na tak
-Zwiedziałam, są tu normalnie same niezwykłe tereny!-wykrzyknęłam.
-Kiedy tu doszedłaś?-zapytał, tak jakby nie wiedział.
-Dosłownie dwie minuty temu.-powiedziałam
-To jakim cudem zwiedziłaś nasze całe tereny?-był zdziwiony
-Super szybkość.-odpowiedziałam krótko.Zaczęłam biegać w okół, użyłam mojej mocy i byłam wszędzie w okół Rorana.
-Dobra stój bo kręci mi się w głowie!-wrzasnął
-Dobra!-powiedziałam jeszcze w biegu i przestałam biec.
-Roran chodź na chwilę i pozwól Shaniarze poznać resztę!-krzyknęła Alfa. Roran kiwnął głową i pobiegł do Nalen i Alfy.

~C.D.N~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz